Isnin, 29 Jun 2009

Majlis Anugerah Cemerlang 2009

Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah dan rahmatNya Majlis Anugerah Cemerlang telah berlangsung dengan lancar pada hari Sabtu 27 Jun 2009. Terima kasih juga kepada semua yang telah memberikan kerjasama dalam menjayakan majlis ini terutamanya pihak PIBG, AJK Kerja yang terdiri dari guru dan kakitangan sekolah dan tidak lupa juga pada tetamu kehormat kita pada hari tersebut iaitu YB Dato' Seri Dr Hj. Helmi Bin Hj. Yahaya Adun Teluk Bahang.

Majlis bermula dengan nyanyian lagu Negaraku dan Negeri Pulau Pinang diikuti pula dengan bacaan ayat-ayat suci Al-Quran oleh adik Nur Aisya Affrina Bt M. Ariffin dan diikuti dengan ucapan oleh Tuan Guru Besar SK Balik Pulau, Tuan Hj Shaharani Bin Hj Saidin, YDP PIBG En. Zainuddin Bin M. Shariff dan ucapan oleh YB Dato' Seri Dr. Hj. Helmi Bin Hj. Yahaya.

Majlis seterusnya diteruskan dengan acara persembahan dari murid-murid pra sekolah diikuti dengan penyampaian hadiah untuk murid-murid yang mendapat kedudukan tiga terbaik di dalam kelas dan hadiah matapelajaran terbaik. Seterusnya majlis penyampaian sijil untuk murid-murid pra sekolah Aisya dan Khadijah telah dijalankan. Sebelum majlis berhenti rehat majlis diteruskan dengan penyampaian hadiah untuk murid-murid yang mendapat 5A pada tahun 2008.

Majlis berhenti rehat lebih kurang pada jam 10.45 pagi dan bersambung pada jam 11.10 pagi. Persembahan nasyid disusuli selepas itu dan diikuti penyampaian hadiah untuk para pengawas sekolah dan pengawas perpustakaan dari kalangan murid darjah 6. Sebelum majlis bersurai penyampaian hadiah diberikan untuk tokoh-tokoh murid yang banyak menyumbangkan tenaga serta mengharumkan nama sekolah.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan